Formanden informerer -

26.01-2010

Stemmeret til general forsamling og kontingentbetaling.

Når man er eller bliver medlem af Knabstrupperforeningen, får man et indbetalingskort eller en opkrævning via mail på kontingent med en kort betalingsfrist eks. inden 7 dage. Så snart medlemmet har betalt, registreres medlemmet i en database, hvor medlemslisten a`jourføres og herefter modtager medlemmet alle udsendelser fra foreningen. Den korte betalingsfrist gælder uanset, om man bliver indmeldt 1.januar, 1.marts eller først i forbindelse med, at man fremstiller en hoppe til kåring.
Stemmeret til generalforsamlingen får man, hvis man i samme år har betalt sit medlemsgebyr inden 1.februar og har intet at gøre med den korte betalingsfrist på indbetalingskortet som ovenfor omtalt.

Poul Gerhard Pedersen
Formand